FAQ
Her finner du ofte stilte spørsmål og svar. Om du har andre spørsmål så ikke nøl med å kontakte oss!
Er gratis levering inkludert alle steder i Norge?
Nei, gratis levering er inkludert i følgende kommuner:
Oslo kommune
Bærum kommune
Asker Sentrum
Lørenskog kommune
Lillestrøm kommune
Ullensaker kommune
Rælingen kommune
Gjerdrum kommune
Kan jeg reservere sofaen jeg vil kjøpe?
Vi har førstemann til mølla prinsipp. men det er mulig å reservere sofaen du ønsker å kjøpe. Vi har mulighet for å reservere sofaen mot en forskuddbetaling på 500 kr. Ved lenger reservasjon over 14 dager ønsker vi halve beløpet. Ved reservasjon over 14 dager må du kontakte oss. Merk at forskudd ikke er depositum så om det skjer en avbestilling vil du ikke få forskuddet tilbakebetalt.
Er alle sofaene renset?
Ja, alle våres sofaer er renset.
Kan jeg delbetale kjøpet mitt?
Ja, vi tilbyr klarna delbetaling over tid eller 30 dagers faktura.
Kan sofaen min returneres?
Nei, vi har ikke returrett på våres sofaer.
Har dere visning på sofaene?
Vi tilbyr ikke visning av møblene våres, men tilbyr digitale bilder og videoer etter forespørsel. Merk at vi informerer om evt feil og skader i annonsen.
Er innlæring inkludert i leveringen?
Nei, gratis levering er til første hinder. For bærehjelp og innbæring må du kontakte oss for pris og info.
Hvorfor har dere så rimelige priser?
Vi har kuttet store kostnader som stort lager og showroom som gjør at vi kan tilby rimeligere priser til våre kunder. Vi ser at dagens økonomi gjør det vanskeligere å kjøpe en dyr kvalitetsofa og derfor vil vi kunne gi denne sjansen å kjøpe kvalitet til en billig penge.
Lurer du på noe mer?
Kontakt oss direkte på: post@miljosofa.com eller send inn spørsmålet ditt her